Известие

Collapse
No announcement yet.

ключ за свещи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ключ за свещи

    колеги с кои номер ключ се свалят свещите.мерси предварително
    Last edited by tonov; d.m.y г., 23:01.

  • #2
    А колата е с мотор...
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      Е, то и аз отдавна се каня да питам същото... И има ли някакво определено усилие за затягането им. В смисъл, някакъв чалъм, който да ти подсказва, че работата е свършена на 6. Питам, понеже няма откъде да взема такъв ключ, който измерва и силата на затягане.
      За колата от подписа става дума.
      С поздрави!
      ALFA ROMEO 146 1.6 TS 16V 1998
      ПЛОВДИВ

      Comment


      • #4
        Тоя ключ колега,от опит знам,можеш да го намериш само в авиоремонтните работилници!Поне в сервиз в БГ още не съм го виждал.Може и да има някъде,но не съм срещал.Почти на всяка опаковка си пише 2.5 кг/м и после още 90 градуса ъглово завиване.Това на човешки език преведено е горе-долу следното:завиваш свеща само със силата на пръстите си,а после , понеже си я завил с повече от 2.5 кила,я завиваш още 60 градуса.Това се отнася за нова свещ, при първото навиване.При следващите,всичко това до сега е пълна боза.Завиваш я , до като усетиш,че вече усилието разко нараства.Това,по принцип е и затягането на всички резбови съединения.
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от mariio Покажи съобщение
          колеги с кои номер ключ се свалят свещите.мерси предварително
          На боксерите е 20.8 мм.Обикновенно се дава като 21 мм.ТС имат и 21 мм и 16 мм.Освен това съществуват и свещи с инчови размери 5/8 и приравнени на 18 мм.Най големи проблеми създават 5/8,защото 16 мм превъртат,а 15 мм не влизат.У нас са рядко срещани и не вярвам да имаш проблем с такива.Горе-долу това знам по темата!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от hollyman_R Покажи съобщение
            Е, то и аз отдавна се каня да питам същото... И има ли някакво определено усилие за затягането им. В смисъл, някакъв чалъм, който да ти подсказва, че работата е свършена на 6. Питам, понеже няма откъде да взема такъв ключ, който измерва и силата на затягане.
            За колата от подписа става дума.
            С поздрави!
            На опаковките на Денсото пишеше с какво усилие да се стяга, трябва да се внимава с малките, защото там е по-малко необходимото усилие, и има за съжаление такива случаи на счупени от много силно натягане малки свещи, парченцата падат в цилиндъра и става една
            Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
            Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
            Audi A4 1.9 TDI

            Comment


            • #7
              динамометричен ключ. любителските са от 20 до към 200 лева, но за свещите не ти трябва, а в сервизите нямат щото са мизерници
              точка

              Comment


              • #8
                Благодаря! Все пак като отида в магазина, какъв точно ключ да кажа, че искам?! В смисъл като вид, номер и някакви други характеристики може би... За моята кола конкретно. Че ми омръзна да ръся пари като алтав по сервизите за едно отваряне
                и затваряне на свещи((
                Предварително благодаря!!
                ALFA ROMEO 146 1.6 TS 16V 1998
                ПЛОВДИВ

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                  На боксерите е 20.8 мм.Обикновенно се дава като 21 мм.ТС имат и 21 мм и 16 мм.Освен това съществуват и свещи с инчови размери 5/8 и приравнени на 18 мм.Най големи проблеми създават 5/8,защото 16 мм превъртат,а 15 мм не влизат.У нас са рядко срещани и не вярвам да имаш проблем с такива.Горе-долу това знам по темата!
                  ТС несали само със 16
                  Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                  Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                  Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                  Comment


                  • #10
                    1.6 16v ts 99 146

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                      динамометричен ключ. любителските са от 20 до към 200 лева, но за свещите не ти трябва, а в сервизите нямат щото са мизерници
                      а бе кви са тези динамометрични ключове?3 лв на битака и си ти.16мм

                      Comment


                      • #12
                        как се стига до свещите

                        развих всички болтове и този капак с бобините не се вади , бобините ги развих и не смея да ги дръпна държат се на нещо ?

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от kokerbg Покажи съобщение
                          развих всички болтове и този капак с бобините не се вади , бобините ги развих и не смея да ги дръпна държат се на нещо ?
                          ами държът се за свещите
                          Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                          Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                          Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от kokerbg Покажи съобщение
                            развих всички болтове и този капак с бобините не се вади , бобините ги развих и не смея да ги дръпна държат се на нещо ?
                            Завий бобините обратно. Трябва да отвиеш всичко на всичко 3 болта, тези които държат основата за бобините към капака. После теглиш силно, но внимателно нагоре. Държат лулите и се получава вакуум.
                            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                              Завий бобините обратно. Трябва да отвиеш всичко на всичко 3 болта, тези които държат основата за бобините към капака. После теглиш силно, но внимателно нагоре. Държат лулите и се получава вакуум.
                              Точно така,ма първо издърпай лулите на малките свещи/тези колито са само кабели,без бобини/после пъхаш ръцете внимателно отдолу и дърпаш рязко
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment

                              Working...
                              X